Art. 96
Formă anterioară01.03.2003–21.04.2007Verificat față de legislatie.just.ro la 20.07.2026
Atenție: Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.
Prin contractul de muncă temporară se poate stabili o perioadă de proba pentru realizarea misiunii, a carei durata este fixată în funcție de solicitarea utilizatorului, dar care nu poate fi mai mare de:
a)doua zile lucrătoare, în cazul în care contractul de muncă temporară este încheiat pentru o perioadă mai mica sau egala cu o luna;
b)3 zile lucrătoare, în cazul în care contractul de muncă temporară este încheiat pentru o perioadă cuprinsă între o luna și doua luni;
c)5 zile lucrătoare, în cazul în care contractul de muncă temporară este încheiat pentru o perioadă mai mare de doua luni.
Istoric
| În vigoare din | Ce s-a întâmplat | Prin | Comparație |
|---|---|---|---|
| 17.11.2024 | Text reconfirmat alin. (2) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 18.05.2011 | Text reconfirmat | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 30.04.2011 | Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 22.04.2007 | Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 01.03.2003 | Intrat în vigoare | Legea nr. 53/2003 | Forma inițială |