Art. 111
Formă anterioară01.03.2003–04.07.2005Verificat față de legislatie.just.ro la 20.07.2026
Atenție: Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.
(1)Durata maxima legală a timpului de muncă nu poate depăși 48 de ore pe săptămâna, inclusiv orele suplimentare.
(2)Când munca se efectuează în schimburi, durata timpului de muncă va putea fi prelungită peste 8 ore pe zi și peste 48 de ore pe săptămâna, cu condiția ca media orelor de muncă, calculată pe o perioadă maxima de 3 săptămâni, sa nu depășească 8 ore pe zi sau 48 de ore pe săptămâna.
(3)Prevederile alin. (1) și (2) nu se aplică tinerilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani.
Istoric
| În vigoare din | Ce s-a întâmplat | Prin | Comparație |
|---|---|---|---|
| 22.10.2022 | Text reconfirmat | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 18.05.2011 | Text reconfirmat | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 30.04.2011 | Text reconfirmat alin. (1), alin. (2), alin. (3) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 22.04.2007 | Text reconfirmat alin. (1), alin. (2), alin. (3) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 22.12.2005 | Modificat alin. (2), alin. (2^1) | Legea nr. 371/2005 | Vezi modificarea |
| 05.07.2005 | Modificat alin. (2), alin. (2^1), alin. (2^2), alin. (3) | OUG nr. 65/2005 | Vezi modificarea |
| 01.03.2003 | Intrat în vigoare | Legea nr. 53/2003 | Forma inițială |