Caută

Închide

De exemplu: „art. 1112 Codul civil”, „Legea 31/1990”

Art. 85

În vigoaredin 18.05.2011
Opțiuni de afișare

Salariatul încadrat cu contract individual de muncă pe durată determinată poate fi supus unei perioade de probă, care nu va depăși:

a)5 zile lucrătoare pentru o durată a contractului individual de muncă mai mică de 3 luni;

b)15 zile lucrătoare pentru o durată a contractului individual de muncă cuprinsă între 3 și 6 luni;

c)30 de zile lucrătoare pentru o durată a contractului individual de muncă mai mare de 6 luni;

d)45 de zile lucrătoare în cazul salariaților încadrați în funcții de conducere, pentru o durată a contractului individual de muncă mai mare de 6 luni.

Sursa oficială: legislatie.just.roFișierul sursăRaportează o problemă cu acest text

Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.

Versiuni

Istoric

În vigoare dinCe s-a întâmplatPrinComparație
18.05.2011Text reconfirmatact nemenționat de sursăVezi modificarea
22.04.2007Text reconfirmat alin. (1), alin. (2)act nemenționat de sursăVezi modificarea
18.09.2006Modificat alin. (1), alin. (2), rândul 1OUG nr. 55/2006Vezi modificarea
01.03.2003Intrat în vigoareLegea nr. 53/2003Forma inițială