Închide

Art. 111

Formă anterioară01.03.2003–04.07.2005Verificat față de legislatie.just.ro la 20.07.2026
Opțiuni de afișare
Atenție: Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.

(1)Durata maxima legală a timpului de muncă nu poate depăși 48 de ore pe săptămâna, inclusiv orele suplimentare.

(2)Când munca se efectuează în schimburi, durata timpului de muncă va putea fi prelungită peste 8 ore pe zi și peste 48 de ore pe săptămâna, cu condiția ca media orelor de muncă, calculată pe o perioadă maxima de 3 săptămâni, sa nu depășească 8 ore pe zi sau 48 de ore pe săptămâna.

(3)Prevederile alin. (1) și (2) nu se aplică tinerilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani.

Istoric

În vigoare dinCe s-a întâmplatPrinComparație
22.10.2022Text reconfirmatact nemenționat de sursăVezi modificarea
18.05.2011Text reconfirmatact nemenționat de sursăVezi modificarea
30.04.2011Text reconfirmat alin. (1), alin. (2), alin. (3)act nemenționat de sursăVezi modificarea
22.04.2007Text reconfirmat alin. (1), alin. (2), alin. (3)act nemenționat de sursăVezi modificarea
22.12.2005Modificat alin. (2), alin. (2^1)Legea nr. 371/2005Vezi modificarea
05.07.2005Modificat alin. (2), alin. (2^1), alin. (2^2), alin. (3)OUG nr. 65/2005Vezi modificarea
01.03.2003Intrat în vigoareLegea nr. 53/2003Forma inițială