Închide

Art. 46

În vigoaredin 18.05.2011Verificat față de legislatie.just.ro la 20.07.2026
Opțiuni de afișare
Atenție: Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.

(1)Detașarea poate fi dispusă pe o perioadă de cel mult un an.

(2)În mod excepțional, perioada detașării poate fi prelungită pentru motive obiective ce impun prezența salariatului la angajatorul la care s-a dispus detașarea, cu acordul ambelor părți, din 6 în 6 luni.

(3)Salariatul poate refuza detașarea dispusă de angajatorul său numai în mod excepțional și pentru motive personale temeinice.

(4)Salariatul detașat are dreptul la plata cheltuielilor de transport și cazare, precum și la o indemnizație de detașare, în condițiile prevăzute de lege sau de contractul colectiv de muncă aplicabil.

Istoric

În vigoare dinCe s-a întâmplatPrinComparație
18.05.2011Text reconfirmat alin. (1), alin. (2), alin. (3), alin. (4)act nemenționat de sursăVezi modificarea
22.04.2007Text reconfirmat alin. (1), alin. (2), alin. (3), alin. (4)act nemenționat de sursăVezi modificarea
01.03.2003Intrat în vigoareLegea nr. 53/2003Forma inițială