Caută

Închide

De exemplu: „art. 1112 Codul civil”, „Legea 31/1990”

Ordonanță de urgență nr. 73/2017

OUG nr. 73/2017

În vigoare din 12.10.2017Ultima modificare 12.10.2017Sursa oficială: legislatie.just.ro
Atenție: O modificare cunoscută nu este încă preluată în OUG nr. 73/2017: Legea nr. 89/2018.

Textul actului

Articolele I–III din 3 (pagina 1 din 1)

Art. I

Text inițial · din 12.10.2017

Legea nr. 202/2006 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 294 din 6 mai 2009, cu modificările și completările ulterioare, se completează după cum urmează:

1.La articolul 6 alineatul (1), după litera gg) se introduc două noi litere, literele hh) și ii), cu următorul cuprins: hh) îndeplinește calitatea de Punct unic de contact național pentru integrarea pe piața muncii a șomerilor de lungă durată;

ii) coordonează interinstituțional la nivel național punerea în aplicare a măsurilor pentru integrarea pe piața muncii a șomerilor de lungă durată.

2.La articolul 26, după litera s) se introduc două noi litere, literele ș) și t), cu următorul cuprins: ș) asigură punerea în aplicare a măsurilor pentru integrarea pe piața muncii a șomerilor de lungă durată, în calitate de punct unic de contact la nivel teritorial;

t)asigură coordonarea interinstituțională, la nivel teritorial, privind punerea în aplicare a măsurilor pentru integrarea pe piața muncii a șomerilor de lungă durată.

Art. II

Text inițial · din 12.10.2017

Articolul 24 din Ordonanța Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 110 din 13 februarie 2014, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins:

Articolul 24

(1)Pentru activitatea desfășurată membrii comisiilor de autorizare sau, după caz, supleanții acestora, care participă la ședințele comisiei, sunt plătiți de agențiile județene pentru plăți și inspecție socială, respectiv a municipiului București, pe baza unor tarife stabilite de Ministerul Muncii și Justiției Sociale.

(2)Evaluatorii de furnizori și programe de formare profesională sunt plătiți de agențiile județene pentru plăți și inspecție socială, respectiv a municipiului București, potrivit prevederilor aplicabile personalului plătit din fonduri publice, pe baza unor tarife stabilite prin ordin al ministrului muncii și justiției sociale, la care se adaugă cheltuielile de deplasare, după caz, la nivelul prevăzut de reglementările în vigoare pentru salariații instituțiilor publice, pe perioada delegării și detașării în altă localitate.

(3)Finanțarea cheltuielilor pentru plata indemnizațiilor membrilor comisiilor de autorizare județene și a municipiului București, a evaluatorilor de furnizori și de programe, cheltuielile pentru funcționarea comisiilor de autorizare, cheltuielile materiale pentru servicii și cheltuielile de capital se efectuează din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii și Justiției Sociale.

(4)Specialiștii pe domenii ocupaționale, din afara furnizorului de formare profesională, desemnați în comisiile de examinare sunt plătiți de furnizorul de formare profesională care organizează examenul de absolvire, pe baza unor tarife stabilite prin ordin al ministrului muncii și justiției sociale, la care se adaugă cheltuielile de deplasare, după caz, la nivelul prevăzut de reglementările în vigoare pentru salariații instituțiilor publice, pe perioada delegării și detașării în altă localitate.

Art. III

Text inițial · din 12.10.2017

Prevederile art. I și II intră în vigoare la data publicării prezentei ordonanțe de urgență în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Modificări aduse

A modificat 6 articole în 3 acte.

ActulIntrat în vigoareModificatCompletat cuTotal
Legea nr. 202/20060022
OG nr. 129/20000101
OUG nr. 73/20173003

Legea nr. 202/2006 (2 articole)

ArticolulModificareaDataText
Art. 6Completat cu rândul 8, rândul 912.10.2017Compară
Art. 26Completat cu rândul 2, lit. t)12.10.2017Compară

OG nr. 129/2000 (1 articol)

ArticolulModificareaDataText
Art. 24Modificat alin. (1), alin. (2), alin. (3), alin. (4)12.10.2017Compară

OUG nr. 73/2017 (3 articole)

ArticolulModificareaDataText
Art. IIntrat în vigoare12.10.2017Vezi textul
Art. IIIntrat în vigoare12.10.2017Vezi textul
Art. IIIIntrat în vigoare12.10.2017Vezi textul