Ordonanță de urgență nr. 57/2009
OUG nr. 57/2009
Nu avem informații despre actualitatea OUG nr. 57/2009.
Textul actului
Articolele I–III din 3 (pagina 1 din 1)
Art. I
Text inițial · din 10.06.2009
Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 401 din 20 iulie 2001, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
1.Articolul 4 va avea următorul cuprins:
"Art. 4. - (1) Nivelul lunar al venitului minim garantat este de:
a)125 lei pentru persoana singură;
b)225 lei pentru familiile formate din 2 persoane;
c)313 lei pentru familiile formate din 3 persoane;
d)390 lei pentru familiile formate din 4 persoane;
e)462 lei pentru familiile formate din 5 persoane;
f)câte 31 lei pentru fiecare altă persoană peste numărul de 5 persoane, care face parte din familie, în condițiile prezentei legi.
(2)Nivelurile venitului minim garantat prevăzute la alin. (1) se indexează anual prin hotărâre a Guvernului, în raport cu evoluția prețurilor de consum."
2.La articolul 5, alineatul (2) va avea următorul cuprins:
"(2) Dacă din calcul rezultă un ajutor social mai mic de 10 lei, se acordă 10 lei."
3.La articolul 7^2, literele a) și b) vor avea următorul cuprins:
"a) asigură creșterea și îngrijirea, potrivit legii, a unuia sau a mai multor copii în vârstă de până la 7 ani și până la 18 ani în cazul copilului cu handicap grav, accentuat sau mediu, dovedit prin certificat eliberat de Comisia pentru protecția copilului;
b)asigură îngrijirea, potrivit legii, a uneia sau a mai multor persoane cu handicap grav sau accentuat, dovedit prin certificat eliberat de Comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap;".
4.La articolul 27, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
"Art. 27. - (1) Fondurile necesare pentru plata ajutorului social se suportă din bugetele locale, integral din sume defalcate din unele venituri ale bugetului de stat."
Art. II
Text inițial · din 10.06.2009
Nivelul lunar al venitului minim garantat prevăzut la art. 4 alin. (1) din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare, și cu modificările aduse prin prezenta ordonanță de urgență, se aplică începând cu drepturile aferente lunii iulie 2009.
Art. III
Text inițial · din 10.06.2009
Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 401 din 20 iulie 2001, cu modificările și completările ulterioare și cu modificările aduse prin prezenta ordonanță de urgență, se va republica, dându-se textelor o nouă numerotare.
Modificări aduse
A modificat 7 articole în 2 acte.
| Actul | Intrat în vigoare | Modificat | Total |
|---|---|---|---|
| Legea nr. 416/2001 | 0 | 4 | 4 |
| OUG nr. 57/2009 | 3 | 0 | 3 |
Legea nr. 416/2001 (4 articole)
| Articolul | Modificarea | Data | Text |
|---|---|---|---|
| Art. 4 | Modificat alin. (1) lit. a), alin. (1) lit. b), alin. (1) lit. c), alin. (1) lit. d), alin. (1) lit. e), alin. (1) lit. f), alin. (2), rândul 1, alin. (3) | 10.06.2009 | Compară |
| Art. 5 | Modificat alin. (2) | 10.06.2009 | Compară |
| Art. 7^2 | Modificat lit. a), lit. b) | 10.06.2009 | Compară |
| Art. 27 | Modificat alin. (1) | 10.06.2009 | Compară |
OUG nr. 57/2009 (3 articole)
| Articolul | Modificarea | Data | Text |
|---|---|---|---|
| Art. I | Intrat în vigoare | 10.06.2009 | Vezi textul |
| Art. II | Intrat în vigoare | 10.06.2009 | Vezi textul |
| Art. III | Intrat în vigoare | 10.06.2009 | Vezi textul |