Caută

Închide

De exemplu: „art. 1112 Codul civil”, „Legea 31/1990”

Ordonanță de urgență nr. 91/2006

OUG nr. 91/2006

În vigoare din 28.11.2006Ultima modificare 28.11.2006Sursa oficială: legislatie.just.ro

Nu avem informații despre actualitatea OUG nr. 91/2006.

Textul actului

Articolele I–III din 3 (pagina 1 din 1)

Art. I

Text inițial · din 28.11.2006

Cota de contribuție pentru concedii și indemnizații prevăzută de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 399/2006, cu care se diminuează cotele de contribuții de asigurări sociale stabilite prin Legea bugetului asigurărilor sociale de stat, este de 0,75 puncte procentuale pentru întregul an 2006.

Art. II

Text inițial · din 28.11.2006

Cota de contribuție pentru concedii și indemnizații de 0,85%, prevăzută la art. 4 alin. (1) și (2) și la art. 6 alin. (2), (5) și (6) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 399/2006, se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2007. Pentru întregul an 2006, cota este de 0,75%.

Art. III

Text inițial · din 28.11.2006

Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.074 din 29 noiembrie 2005, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 399/2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1.Alineatele (1) și (4) ale articolului 10 vor avea următorul cuprins:

"Art. 10. - (1) Baza de calcul a indemnizațiilor prevăzute la art. 2 se determină ca medie a veniturilor lunare din ultimele 6 luni din cele 12 luni din care se constituie stagiul de cotizare, până la limita a 12 salarii minime brute pe țară lunar, pe baza cărora se calculează contribuția pentru concedii și indemnizații.

............................................................................................

(4)În cazul în care stagiul de cotizare este mai mic de o lună, pentru situațiile prevăzute la art. 9 și 31, baza de calcul a indemnizațiilor o constituie venitul lunar din prima lună de activitate pentru care s-a stabilit să se plătească contribuția, cu respectarea prevederilor alin. (2)."

2.Alineatul (4) al articolului 45 va avea următorul cuprins:

"(4) Calculul și plata contribuției de asigurări sociale se efectuează lunar de către plătitorii prevăzuți la art. 36 alin. (3). Contribuția de asigurări sociale se virează până la data de 25 a lunii următoare celei pentru care se efectuează plata drepturilor salariale și/sau a veniturilor de natură salarială."

Modificări aduse

A modificat 5 articole în 2 acte.

ActulIntrat în vigoareModificatTotal
OUG nr. 158/2005022
OUG nr. 91/2006303

OUG nr. 158/2005 (2 articole)

ArticolulModificareaDataText
Art. 10Modificat alin. (1), alin. (4), rândul 1, alin-1-2, alin-2-228.11.2006Compară
Art. 45Modificat alin. (4)28.11.2006Compară
Art. 45Modificat alin. (1), rândul 110.07.2015Compară

OUG nr. 91/2006 (3 articole)

ArticolulModificareaDataText
Art. IIntrat în vigoare28.11.2006Vezi textul
Art. IIIntrat în vigoare28.11.2006Vezi textul
Art. IIIIntrat în vigoare28.11.2006Vezi textul