Ordonanță de urgență nr. 6/2004
OUG nr. 6/2004
Textul actului
Articolele UNIC–UNIC din 1 (pagina 1 din 1)
Articol unic
Text inițial · din 17.03.2004
Anexa nr. V/1 b la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 191/2002 privind creșterile salariale ce se vor acorda în anul 2003 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar și personalului salarizat potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar și a indemnizațiilor pentru persoane care ocupă funcții de demnitate publică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 951 din 24 decembrie 2002, aprobată cu modificări prin Legea nr. 220/2003, cu completările ulterioare, se completează după cum urmează:
- După punctul V - "Unități de informatică" se introduce un nou punct, punctul VI, cu următorul cuprins:
"VI. Administrația publică locală Servicii publice de salvamont din subordinea consiliilor județene și locale Salarii de bază pentru funcțiile specifice din serviciile publice de salvamont
Nr. crt. Funcția Nivelul studiilor Salariul de bază
minim maxim
1.Salvator montan gradul I
3.107.000 6.131.000
2.Salvator montan gradul II
2.998.000 4.599.000
3.Salvator montan gradul III
2.998.000 3.795.000
Nivelul studiilor și condițiile de ocupare a funcțiilor se stabilesc prin ordin comun al ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului și al ministrului administrației și internelor. NOTĂ:
1.Salariile prevăzute la limita minimă și la limita maximă vor fi majorate potrivit art. 2 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2003 privind creșterile salariale ce se vor acorda personalului din sectorul bugetar. 2. Pentru activitatea desfășurată în condiții de încordare psihică foarte ridicată, personalul încadrat în funcția de salvator montan beneficiază de un spor de până la 25% din salariul de bază. 3. Categoriile de personal, condițiile de acordare și mărimea concretă a sporului pentru încordare psihică, în limita prevăzută la pct. 2, se stabilesc de către ordonatorii principali de credite, cu încadrarea în cheltuielile de personal prevăzute în bugetul aprobat."
Modificări aduse
A modificat 1 articol în 1 act.
| Actul | Intrat în vigoare | Total |
|---|---|---|
| OUG nr. 6/2004 | 1 | 1 |
OUG nr. 6/2004 (1 articol)
| Articolul | Modificarea | Data | Text |
|---|---|---|---|
| Articol unic | Intrat în vigoare | 17.03.2004 | Vezi textul |