Ordonanță nr. 10/2007
OG nr. 10/2007
Nu avem informații despre actualitatea OG nr. 10/2007.
Textul actului
Articolele 1–32 din 32 (pagina 1 din 1)
Capitolul I Majorarea salariilor de baza
Art. 1
Text inițial · din 04.02.2007
În anul 2007, salariile de bază ale personalului contractual din sectorul bugetar, stabilite potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar, aprobată prin Legea nr. 383/2001, cu modificările și completările ulterioare, precum și indemnizațiile personalului care ocupă funcții de demnitate publică, stabilite potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar și a indemnizațiilor pentru persoane care ocupă funcții de demnitate publică, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum au fost majorate potrivit Ordonanței Guvernului nr. 3/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 323/2006, avute la data de 31 decembrie 2006, se majorează în 3 etape, astfel:
a)cu 5% începând cu data de 1 ianuarie 2007, față de nivelul din luna decembrie 2006;
b)cu 2% începând cu data de 1 aprilie 2007, față de nivelul din luna martie 2007;
c)cu 11% începând cu data de 1 octombrie 2007, față de nivelul din luna septembrie 2007.
Art. 2
Text inițial · din 04.02.2007
(1)În aplicarea prevederilor art. 1, limita minimă și limita maximă ale salariilor de bază prevăzute în anexele la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2000, aprobată prin Legea nr. 383/2001, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum au fost majorate prin Ordonanța Guvernului nr. 3/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 323/2006, se majorează începând cu data de 1 ianuarie 2007 cu 5%, din data de 1 aprilie 2007 cu 2% și începând cu data de 1 octombrie 2007 cu 11%.
(2)Prevederile alin. (1) se aplică și pentru personalul contractual la care este stabilit un singur nivel al salariului de bază.
Art. 3
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Salariile de bază ale personalului contractual pentru perioada 1 ianuarie-31 martie 2007, majorate cu 5% față de nivelul avut în decembrie 2006, sunt prevăzute în anexele nr. Ia-VI-a.
(2)Salariile de bază pentru perioada 1 aprilie - 30 septembrie 2007, majorate cu 2% față de nivelul avut la 31 martie 2007, sunt prevăzute în anexele nr. Ib-VIb, respectiv pentru perioada 1 octombrie-31 decembrie 2007, majorate cu 11% față de nivelul avut la 30 septembrie 2007, sunt prevăzute în anexele nr. Ic-VIc.
(3)Indemnizațiile persoanelor care ocupă funcții de demnitate publică, alese și numite, precum și ale celor care ocupă funcții asimilate cu funcții de demnitate publică sunt prevăzute în anexele nr. VII/1a, VII/2a, VII/3a și VIIIa pentru perioada 1 ianuarie-31 martie 2007, în anexele nr. VII/1b, VII/2b, VII/3b și VIIIb, pentru perioada 1 aprilie - 30 septembrie 2007, și în anexele nr. VII/1c, VII/2c, VII/3c și VIIIc, pentru perioada 1 octombrie-31 decembrie 2007.
(4)Pentru persoanele care ocupă funcții de demnitate publică, alese și numite, indemnizațiile prevăzute în anexele nr. VII/1a, VII/2a, VII/3a și VII/1b, VII/2b, VII/3b, precum și nr. VII/1c, VII/2c, VII/3c reprezintă unica formă de remunerare a activității corespunzătoare funcției și reprezintă baza de calcul pentru stabilirea drepturilor și obligațiilor care se determină în raport cu venitul salarial.
(5)În aplicarea prevederilor alin. (4) persoanele care ocupă funcții de demnitate publică, alese și numite, nu beneficiază de premii, de sporul de vechime în muncă și nici de alte sporuri prevăzute de lege.
Art. 4
Text inițial · din 04.02.2007
Salariile de bază individuale, care se situează între limitele prevăzute în anexele la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2000, aprobată prin Legea nr. 383/2001, cu modificările și completările ulterioare, avute la data aplicării prezentei ordonanțe, se majorează începând cu data de 1 ianuarie 2007 cu 5% față de nivelul avut la 31 decembrie 2006, începând cu data de 1 aprilie 2007 cu 2% față de nivelul din luna martie 2007 și, respectiv, începând cu data de 1 octombrie 2007 cu 11% față de nivelul din luna septembrie 2007.
Art. 5
Text inițial · din 04.02.2007
La instituțiile publice și unitățile bugetare la care cheltuielile de personal se asigură din venituri proprii și subvenții acordate de la bugetul de stat sau bugetele locale ori integral din venituri proprii, constituite potrivit legii, creșterile salariale stabilite în condițiile art. 4 se pot acorda în limita procentelor stabilite și la date ulterioare, corelat cu realizarea resurselor necesare pentru acoperirea creșterilor, cu avizul ordonatorului principal de credite bugetare.
Art. 6
Text inițial · din 04.02.2007
(1)În anul 2007, personalul contractual din sectorul bugetar salarizat între limitele corespunzătoare funcției poate beneficia, pe lângă creșterile salariale acordate potrivit prevederilor prezentei ordonanțe, de o creștere salarială prin evaluarea performanțelor profesionale individuale realizate în anul 2006, potrivit reglementărilor în vigoare, cu încadrarea în nivelul alocațiilor bugetare pentru cheltuielile cu salariile aprobate pe anul 2007.
(2)Evaluarea performanțelor profesionale individuale ale personalului contractual și acordarea salariilor de bază corespunzătoare evaluării se vor realiza până la finele lunii mai 2007.
Capitolul II Alte reglementari
Art. 7
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Promovarea personalului contractual în anul 2007, în condițiile legii, se poate face numai pe un post vacant de natura celui pe care urmează să fie promovată persoana, cu încadrarea în nivelul alocațiilor bugetare aprobate pentru cheltuielile cu salariile.
(2)Promovarea în condițiile legii a persoanelor încadrate pe funcția de debutant, precum și a celor care au absolvit studii de nivel superior într-un domeniu care să cuprindă activitatea respectivă se face prin transformarea postului pe care acestea sunt încadrate într-un post de nivel superior.
Art. 8
Text inițial · din 04.02.2007
Absolvenții învățământului superior de lungă sau de scurtă durată, care la data trecerii pe funcția corespunzătoare studiilor absolvite erau încadrați pe funcții cu nivel de studii inferior, specifice domeniului în care au absolvit studiile universitare, se încadrează la gradul profesional corespunzător studiilor absolvite, la care se asigură o creștere cu până la 20% a salariului de bază avut.
Art. 9
Text inițial · din 04.02.2007
(1)În vederea stabilirii salariului de bază, în termen de 15 zile de la reluarea activității, persoanele angajate în sectorul bugetar, aflate în concediu plătit pentru creșterea și îngrijirea copilului în vârstă de până la 2 ani, respectiv 3 ani în cazul copilului cu handicap, potrivit legii, cele care nu au prestat activitate în ultimele 12 luni fiind în concediu medical sau în concediu fără plată, potrivit legii, precum și cele ale căror contracte individuale de muncă sunt suspendate vor fi evaluate prin examenul de testare a cunoștințelor profesionale, organizat în acest scop de angajator, procedându-se în același mod ca și în cazul persoanelor angajate prin concurs.
(2)În cazul nepromovării examenului prevăzut la alin. (1), persoanei respective i se acordă salariul de bază avut anterior sau, după caz, salariul de bază minim al funcției deținute anterior.
Art. 10
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Pentru rezultate deosebite obținute în activitatea desfășurată, ordonatorul de credite poate acorda, în limita a 15% din numărul total al personalului contractual prevăzut în statul de funcții, la începutul anului bugetar, un salariu de merit lunar de până la 15% din salariul de bază, care face parte din acesta și care constituie bază de calcul pentru sporuri și alte drepturi care se acordă în raport cu salariul de bază. Salariile de merit se vor acorda personalului contractual încadrat pe funcții de execuție în proporție de cel puțin două treimi din numărul total stabilit. Ordonatorii principali de credite care au în subordine unități bugetare cu un număr redus de posturi pot aproba ca încadrarea în numărul maxim de beneficiari de salariu de merit și în proporțiile stabilite pentru funcțiile de execuție să se facă la nivelul unităților respective luate împreună. Repartizarea numărului de beneficiari de salariu de merit pe unitățile luate în calcul, în acest caz, se face de către ordonatorul principal de credite.
(2)Personalul contractual care beneficiază de salariu de merit se stabilește o dată pe an, după aprobarea bugetelor anuale, pe baza rezultatelor obținute în activitatea desfășurată în anul precedent, apreciată conform criteriilor elaborate de ordonatorul principal de credite, cu consultarea organizațiilor sindicale reprezentative la nivel de unitate sau, după caz, a reprezentanților salariaților, acolo unde nu sunt astfel de organizații sindicale. În cazul în care pe parcursul anului intervin modificări ale funcției deținute, care nu sunt imputabile persoanei beneficiare de salariu de merit, inclusiv modificarea funcției prin promovare, acordarea acestuia se menține până la expirarea perioadei pentru care a fost stabilit. În cazul în care pe parcursul anului se întrerup raporturile de muncă ale unor beneficiari de salariu de merit, acesta se poate redistribui, de la data de 1 a lunii următoare, altor persoane care dețin funcții de același nivel, respectiv funcții de conducere sau de execuție, pe perioada rămasă.
(3)Pentru personalul contractual nou-angajat, salariul de merit se poate acorda după o perioadă de cel puțin 6 luni de la angajare.
(4)Personalul încadrat ca debutant nu poate beneficia de salariu de merit.
(5)Personalul salarizat cu indemnizație lunară ca unică formă de remunerare a activității nu se cuprinde în numărul total de posturi în vederea determinării numărului de beneficiari ai salariului de merit.
Art. 11
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Ordonatorii de credite pot acorda premii lunare în limita a 2% din cheltuielile cu salariile aferente personalului contractual, prevăzut în statul de funcții, cu încadrare în fondurile aprobate prin buget. Premiile se pot acorda în cursul anului salariaților care au realizat sau au participat direct la obținerea unor rezultate în activitate, apreciate ca valoroase. Sumele neconsumate pot fi utilizate în lunile următoare, în cadrul aceluiași an bugetar.
(2)În cazurile în care se realizează economii prin reducerea cheltuielilor cu salariile, ordonatorii principali de credite pot aproba acordarea de premii în cursul anului, din economiile realizate, în limita a 2% din cheltuielile cu salariile aferente personalului contractual, prevăzute în bugetul aprobat pentru personalul contractual din aparatul propriu și din unitățile subordonate, fără a depăși valoarea economiilor realizate.
(3)Premiile individuale se stabilesc de către ordonatorii de credite, în limita sumelor alocate cu această destinație de către ordonatorii principali de credite, cu consultarea organizațiilor sindicale reprezentative la nivel de unitate sau, după caz, cu consultarea reprezentanților personalului contractual, acolo unde nu sunt astfel de organizații sindicale.
Art. 12
Text inițial · din 04.02.2007
Consiliile locale pot constitui, în limita a 5% din cheltuielile cu salariile aferente anului respectiv pentru personalul contractual prevăzut în statul de funcții, un fond de premiere, în cazul în care veniturile curente acoperă în totalitate cheltuielile de personal, inclusiv acest fond de premiere. Fondul de premiere poate fi utilizat, conform criteriilor și condițiilor stabilite prin hotărâre a consiliului local, în luna decembrie a anului 2007.
Art. 13
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Sporul de confidențialitate se acordă personalului contractual din aparatul de lucru al Guvernului și al Ministerului Integrării Europene în cuantum de până la 15%, precum și personalului contractual din instituțiile și autoritățile publice pentru care, prin acte normative specifice, se prevede acordarea acestui spor.
(2)Categoriile de personal contractual, cuantumurile sporului de confidențialitate și condițiile de acordare se stabilesc, în limitele prevăzute de reglementările în vigoare, de către ordonatorii principali de credite, cu încadrarea în cheltuielile de personal prevăzute în bugetul aprobat.
Art. 14
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Spor pentru condiții vătămătoare, de până la 10% din salariul de bază, se acordă personalului contractual care desfășoară activitate în cadrul autorităților și instituțiilor publice în care funcționează instalații care generează câmpuri electromagnetice de radiofrecvență produse de emițători pentru comunicații, instalații de microunde, instalații de curenți de înaltă frecvență, stații de bruiaj.
(2)Categoriile de personal contractual, cuantumurile sporului prevăzut la alin. (1) și condițiile de acordare se stabilesc, în limitele prevăzute de lege, prin actul administrativ al ordonatorului principal de credite, cu încadrarea în cheltuielile de personal prevăzute în bugetul aprobat.
(3)Locurile de muncă pentru care se acordă sporul prevăzut la alin. (1) vor fi stabilite pe baza buletinelor de determinare emise de autoritățile abilitate în acest sens.
Art. 15
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Spor pentru condiții periculoase, în cuantum de până la 50% din salariul de bază, se acordă personalului contractual din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, care participă efectiv în campaniile de prevenire și combatere a zoonozelor deosebit de grave și altele asemenea, stabilite prin ordin al ministrului, numai pe perioada cât participă la aceste campanii.
(2)Categoriile de personal contractual, cuantumurile sporului prevăzut la alin. (1) și condițiile de acordare se stabilesc, în limitele prevăzute de lege, prin actul administrativ al ordonatorului principal de credite, cu încadrarea în cheltuielile de personal prevăzute în bugetul aprobat.
Art. 16
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Personalul contractual din cadrul Oficiului pentru Migrația Forței de Muncă, care participă la selecția și recrutarea forței de muncă pentru lucrul în străinătate, poate beneficia de un spor de până la 5% din salariul de bază.
(2)Categoriile de personal contractual, cuantumurile sporului prevăzut la alin. (1) și condițiile de acordare se stabilesc, în limitele prevăzute de lege, prin actul administrativ al ordonatorului principal de credite, cu încadrarea în cheltuielile de personal prevăzute în bugetul aprobat.
Art. 17
Text inițial · din 04.02.2007
Personalul contractual beneficiază și de celelalte drepturi de natură salarială care se acordă potrivit dispozițiilor legale în vigoare.
Art. 18
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Munca prestată peste durata normală a timpului de lucru de către personalul contractual încadrat în funcții de execuție sau de conducere este considerată muncă suplimentară și se compensează cu timp liber corespunzător. În cazul în care compensarea muncii suplimentare cu timp liber corespunzător nu a fost posibilă în următoarele 30 de zile după efectuarea acesteia, orele suplimentare se vor plăti, în luna următoare, cu un spor aplicat la salariul de bază, după cum urmează:
a)75% din salariul de bază pentru primele două ore de depășire a duratei normale a zilei de lucru;
b)100% din salariul de bază pentru orele următoare și pentru orele lucrate în zilele de repaus săptămânal sau în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează.
(2)Munca peste durata normală a timpului de lucru poate fi prestată și sporurile prevăzute la alin. (1) se pot plăti numai dacă efectuarea orelor suplimentare a fost dispusă de șeful ierarhic, fără a se depăși 360 de ore anual.
(3)La locurile de muncă la care durata normală a timpului de lucru a fost redusă potrivit legii sub 8 ore pe zi, depășirea programului de lucru astfel aprobat se poate face numai temporar, în situații cu totul deosebite, fiind obligatorie compensarea cu timp liber corespunzător.
Capitolul III Dispozitii finale
Art. 19
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Indemnizațiile personalului din conducerea cultelor religioase și a unităților de cult recunoscute în România, asimilat celui încadrat pe funcții de demnitate publică, prevăzute la nr. crt. 1, 2, 3, 4 și 5 din anexa nr. 1.A.b) la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 4/2003, aprobată cu modificări prin Legea nr. 299/2003, majorate potrivit prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 3/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 323/2006, vor avea valorile prevăzute pentru funcțiile de demnitate publică cu care sunt asimilate, prevăzute la nr. crt. 1, 2, 3, 5 și 6 din anexa nr. VII/2a, pentru perioada 1 ianuarie - 31 martie 2007, la nr. crt. 1, 2, 3, 5 și 6 din anexa nr. VII/2b, pentru perioada 1 aprilie-30 septembrie 2007, și, respectiv, pentru perioada de 1 octombrie - 31 decembrie 2007, la nr. crt. 1, 2, 3, 5 și 6 din anexa nr. VII/2c la prezenta ordonanță.
(2)Salariile de bază ale personalului clerical, stabilite potrivit prevederilor Legii nr. 142/1999 privind sprijinul statului pentru salarizarea clerului, cu modificările și completările ulterioare, inclusiv cu modificările aduse prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 4/2003, aprobată cu modificări prin Legea nr. 299/2003, din anexele nr. 1.B.b) și 2.b), stabilite potrivit prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 3/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 323/2006, se majorează cu 5% pentru perioada 1 ianuarie-31 martie 2007, cu 2% pentru perioada 1 aprilie-30 septembrie 2007 și cu 11% pentru perioada 1 octombrie-31 decembrie 2007.
Art. 20
Text inițial · din 04.02.2007
Salariul de bază individual al administratorului public se stabilește de către primar, președintele consiliului județean sau primarul general al municipiului București, în condițiile legii, în funcție de tipul unității administrativ-teritoriale și de atribuțiile stabilite în fișa postului, între limite, astfel: limita minimă este nivelul salariului de bază al secretarului unității administrativ-teritoriale, iar limita maximă este indemnizația primarului, a președintelui consiliului județean sau a primarului general al municipiului București, după caz.
Art. 21
Text inițial · din 04.02.2007
Salariile de bază ale personalului contractual încadrat în funcții specifice, care nu sunt prevăzute în prezenta ordonanță, se stabilesc de ordonatorii principali de credite, prin asimilare cu salariile de bază prevăzute în anexele la aceasta, cu avizul Ministerului Muncii, Solidarității Sociale și Familiei și al Ministerului Finanțelor Publice.
Art. 22
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Pentru acordarea sporului de vechime în muncă, angajatorul va lua în considerare integral și perioadele lucrate anterior în alte domenii de activitate decât cele bugetare.
(2)Pensionarii pentru limită de vârstă care se angajează pe baza unui contract individual de muncă în sectorul bugetar, potrivit legii, beneficiază de sporul de vechime corespunzător vechimii în muncă dobândite în întreaga activitate.
Art. 23
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Personalul contractual din sectorul bugetar are dreptul în fiecare an calendaristic la un concediu de odihnă și la alte concedii, în condițiile legii.
(2)Durata minimă a concediului de odihnă este de 21 de zile lucrătoare pe an.
(3)La determinarea indemnizației de concediu de odihnă se vor lua în calcul, pe lângă salariul de bază, și sporurile de care beneficiază, potrivit legii.
(4)Concediul de odihnă se efectuează în fiecare an. În cazul în care, din motive justificate, personalul contractual din sectorul bugetar nu a putut efectua concediul de odihnă la care avea dreptul într-un an calendaristic, cu acordul persoanei în cauză, angajatorul este obligat să acorde concediul până la sfârșitul anului următor.
(5)Compensarea în bani a concediului de odihnă neefectuat este permisă numai în cazul încetării raporturilor juridice de muncă.
(6)Celelalte prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 250/1992 privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare, republicată, cu modificările ulterioare, rămân în vigoare.
(7)Indemnizația de concediu de odihnă se plătește de către angajator cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de plecarea în concediu.
Art. 24
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Ordonatorii principali de credite pot aproba, până la data de 1 septembrie, în limita numărului maxim de posturi prevăzut în anexele la Legea bugetului de stat pe anul 2007 nr. 486/2006 și la Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2007 nr. 487/2006, cu încadrarea la nivelul alocațiilor bugetare aprobate pentru cheltuielile cu salariile, transformarea posturilor vacante pe răspunderea ordonatorilor principali de credite.
(2)Prevederile alin. (1) se aplică în mod corespunzător și ordonatorilor principali de credite din cadrul autorităților și instituțiilor publice din administrația publică locală.
(3)Ordonatorii principali de credite prevăzuți la alin. (1) vor comunică, trimestrial, Ministerului Finanțelor Publice, situația centralizată a transformărilor de posturi efectuate în condițiile legii.
Art. 25
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Autoritățile și instituțiile publice care au dreptul de a constitui un fond de stimulare, potrivit legii, pot acorda stimulente personalului contractual, în limitele prevăzute de dispozițiile legale în vigoare. Modul de constituire din fiecare sursă și condițiile de utilizare a fondului de stimulare se stabilesc cu avizul organizațiilor sindicale reprezentative, prin hotărâre a Guvernului.
(2)Până la intrarea în vigoare a hotărârii Guvernului prevăzute la alin. (1) rămân aplicabile reglementările existente privind constituirea și condițiile de utilizare a fondurilor pentru stimularea personalului.
Art. 26
Text inițial · din 04.02.2007
Drepturile salariale stabilite personalului bugetar corespunzător structurii organizatorice și numărului maxim de posturi aprobate potrivit legii se vor acorda în continuare, corespunzător funcțiilor deținute anterior, în același cuantum și în cazul în care structura organizatorică sau raporturile de subordonare și numărul maxim de posturi se modifică, potrivit legii, în cursul anului.
Art. 27
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Președintele, vicepreședintele și membrii comisiilor pentru protecția copilului, constituite potrivit legii, au dreptul la o indemnizație de ședință, al cărei cuantum se stabilește prin hotărâre a consiliului județean sau prin hotărâre a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului București și nu poate depăși 5% din indemnizația președintelui consiliului județean, respectiv a primarului de sector.
(2)Secretarul comisiei pentru protecția copilului beneficiază de o indemnizație al cărei cuantum este de 75% din cea acordată unui membru al comisiei.
Art. 28
Text inițial · din 04.02.2007
Prevederile prezentei ordonanțe nu se aplică personalului contractual din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor și nici personalului din instituțiile publice din sistemul sanitar-veterinar finanțate din venituri proprii și subvenții de la bugetul de stat, la care salarizarea și celelalte drepturi se acordă potrivit prevederilor Legii nr. 435/2006 privind salarizarea și alte drepturi ale personalului care își desfășoară activitatea în sistemul sanitar-veterinar.
Art. 29
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Gestiunea sistemului de salarizare se asigură de către fiecare ordonator principal de credite, cu încadrarea în numărul maxim de posturi și în bugetele aprobate potrivit legii.
(2)Salariile de bază și indemnizațiile de conducere se stabilesc astfel încât, împreună cu celelalte elemente ale sistemului de salarizare, să se încadreze în fondurile alocate de la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele locale și bugetele fondurilor speciale, pentru cheltuielile cu salariile.
Art. 30
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Soluționarea contestațiilor în legătură cu stabilirea salariilor de bază, sporurilor, premiilor și a altor drepturi care se acordă potrivit prevederilor prezentei ordonanțe este de competența ordonatorilor de credite.
(2)Contestația poate fi depusă în termen de 5 zile de la data luării la cunoștință a actului administrativ de stabilire a drepturilor salariale.
(3)Ordonatorii de credite vor soluționa contestațiile în termen de 10 zile, cu avizul organizațiilor sindicale reprezentative la nivel de unitate sau, după caz, al reprezentanților salariaților, acolo unde nu sunt astfel de organizații sindicale.
(4)Împotriva măsurilor dispuse potrivit prevederilor alin. (1) persoana nemulțumită se poate adresa instanței de contencios administrativ sau, după caz, instanței judecătorești competente, potrivit legii, în termen de 30 de zile de la data comunicării soluționării contestației.
Art. 31
Text inițial · din 04.02.2007
(1)Salariile de bază și indemnizațiile lunare sunt brute și impozabile, potrivit legii.
(2)Salariile de bază individuale și indemnizațiile lunare, calculate pentru cele trei etape de majorare, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe, se rotunjesc din 1 leu în 1 leu, în favoarea salariaților.
(3)Anexele nr. Ia - VIIIa, Ib - VIIIb și Ic - VIIIc fac parte integrantă din prezenta ordonanță.
Art. 32
Text inițial · din 04.02.2007
Prevederile prezentei ordonanțe se aplică începând cu drepturile salariale aferente lunii ianuarie 2007.
Modificări aduse
A modificat 32 de articole în 1 act.
| Actul | Intrat în vigoare | Total |
|---|---|---|
| OG nr. 10/2007 | 32 | 32 |
OG nr. 10/2007 (32 de articole)
| Articolul | Modificarea | Data | Text |
|---|---|---|---|
| Art. 1 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 2 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 3 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 4 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 5 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 6 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 7 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 8 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 9 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 10 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 11 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 12 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 13 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 14 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 15 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 16 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 17 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 18 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 19 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 20 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 21 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 22 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 23 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 24 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 25 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 26 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 27 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 28 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 29 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 30 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 31 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |
| Art. 32 | Intrat în vigoare | 04.02.2007 | Vezi textul |