Caută

Închide

De exemplu: „art. 1112 Codul civil”, „Legea 31/1990”

Ordonanță nr. 29/2006

OG nr. 29/2006

În vigoare din 03.02.2006Ultima modificare 03.02.2006Sursa oficială: legislatie.just.roVerificat față de legislatie.just.ro la 04.11.2026

Textul actului

Articolele 1–6 din 6 (pagina 1 din 1)

Art. 1

Text inițial · din 03.02.2006

(1)În anul 2006, valoarea de referință sectorială, prevăzută în anexele nr. 1 și 2 la Legea nr. 495/2004 privind salarizarea și alte drepturi bănești ale personalului din administrația centrală a Ministerului Afacerilor Externe și de la misiunile diplomatice, oficiile consulare și institutele culturale românești din străinătate, cu modificările și completările ulterioare, avută la 31 decembrie 2005, se majorează în două etape, astfel:

a)cu 4,5% începând cu data de 1 februarie 2006 față de nivelul din luna ianuarie 2006;

b)cu 6% începând cu data de 1 septembrie 2006 față de nivelul din luna august 2006.

(2)Salariile de bază calculate pentru prima etapă și a doua etapă de majorare, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe, vor fi rotunjite din 1 leu în 1 leu în favoarea salariaților.

(3)Prevederile alin. (1) și (2) se aplică și personalului încadrat pe funcții și grade diplomatice din Ministerul Economiei și Comerțului.

Art. 2

Text inițial · din 03.02.2006

(1)Personalul salarizat în conformitate cu Legea nr. 495/2004, cu modificările și completările ulterioare, care lucrează în centrala Ministerului Afacerilor Externe și este încadrat sau care va fi încadrat ca debutant, până la trecerea în gradul imediat superior, beneficiază de o majorare de până la 10% a valorii de referință sectoriale, calculată potrivit art. 1.

(2)Stabilirea concretă a procentului de majorare, pe categorii de personal, se va face de ordonatorul principal de credite.

Art. 3

Text inițial · din 03.02.2006

(1)Personalul încadrat pe funcții diplomatice și consulare sau pe funcții de execuție specifice în centrala Ministerului Afacerilor Externe beneficiază de spor pentru condiții vătămătoare, de până la 10% din salariul de bază, dacă desfășoară activitate în locuri în care funcționează instalații care generează câmpuri electromagnetice de înaltă frecvență.

(2)Categoriile de personal, cuantumurile sporului prevăzut la alin. (1) și condițiile de acordare se stabilesc, în limitele prevăzute de lege, prin actul administrativ al ordonatorului principal de credite, cu încadrarea în cheltuielile de personal prevăzute în bugetul aprobat.

(3)Locurile de muncă pentru care se acordă sporul prevăzut la alin. (1) vor fi stabilite pe baza buletinelor de determinare emise de autoritățile abilitate în acest sens.

Art. 4

Text inițial · din 03.02.2006

Salariile de bază pentru funcțiile publice de execuție specifice Ministerului Integrării Europene se stabilesc, prin echivalare, cu cele prevăzute la pozițiile 4, 5, 6, 7 și 8 din anexa nr. 1 la Legea nr. 495/2004, cu modificările și completările ulterioare, astfel:

a)consilier negociator, consilier armonizare legislativă, consilier evaluare-examinare - poz. 4;

b)expert negociator, expert armonizare legislativă, expert evaluare-examinare - pozițiile 5, 6, și 7, corespunzător atribuțiilor;

c)analist negociator, analist armonizare legislativă, analist evaluare-examinare - poz. 8.

Art. 5

Text inițial · din 03.02.2006

Cheltuielile rezultate ca urmare a aplicării prezentei ordonanțe se asigură din alocațiile bugetare aprobate cu această destinație Ministerului Afacerilor Externe, Ministerului Economiei și Comerțului și Ministerului Integrării Europene pe anul 2006.

Art. 6

Text inițial · din 03.02.2006

Prezenta ordonanță intră în vigoare la 3 zile de la publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Modificări aduse

A modificat 6 articole în 1 act.

ActulIntrat în vigoareTotal
OG nr. 29/200666

OG nr. 29/2006 (6 articole)

ArticolulModificareaDataText
Art. 1Intrat în vigoare03.02.2006Vezi textul
Art. 2Intrat în vigoare03.02.2006Vezi textul
Art. 3Intrat în vigoare03.02.2006Vezi textul
Art. 4Intrat în vigoare03.02.2006Vezi textul
Art. 5Intrat în vigoare03.02.2006Vezi textul
Art. 6Intrat în vigoare03.02.2006Vezi textul