Lege nr. 177/2008
Legea nr. 177/2008
Nu avem informații despre actualitatea Legii nr. 177/2008.
Textul actului
Articolele UNIC–UNIC din 1 (pagina 1 din 1)
Articol unic
Text inițial · din 20.10.2008
Se aprobă Ordonanța Guvernului nr. 10 din 30 ianuarie 2008 privind nivelul salariilor de bază și al altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar și personalului salarizat potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar și a indemnizațiilor pentru persoane care ocupă funcții de demnitate publică, precum și unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale și a altor drepturi ale personalului contractual salarizat prin legi speciale, adoptată în temeiul art. 1 pct. V.1 din Legea nr. 373/2007 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.79 din 1 februarie 2008, cu modificările și completările ulterioare, cu următoarele modificări:
1.La articolul 14, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins:
"Art.14. - (1) Se acordă un spor pentru condiții vătămătoare, de până la 10% din salariul de bază, personalului contractual care desfășoară activitate în cadrul autorităților și instituțiilor publice în care funcționează instalații care generează câmpuri electromagnetice de radiofrecvență produse de emițători pentru comunicații, instalații de microunde, instalații de curenți de înaltă frecvență și stații de bruiaj."
2.La anexa nr. Ia capitolul II litera B, nr. crt. 10 se modifică și va avea următorul cuprins:
Nr.
crt.
Funcția
Nivelul
studiilor
Salariul de bază
- lei -
minim
maxim
"10.
Secretar cabinet, secretar
dactilograf, curier personal
(șofer)
M
520
845"
3.La anexa nr. IIa capitolul I litera c), nr. crt. 20 se modifică și va avea următorul cuprins:
Nr.
crt.
Funcția
Nivelul
studiilor
Salariul de bază
- lei -
minim
maxim
"20.
Referent, inspector; debutant
M
510
-"
4.La anexa nr. Ib capitolul II litera B, nr. crt. 10 se modifică și va avea următorul cuprins:
- lei -
Nr.
crt.
Funcția
Nivelul
studiilor
Salariul
de bază
aprilie
Salariul
de bază
octombrie
minim
maxim
minim
maxim
"10.
Secretar cabinet, secretar
dactilograf, curier
personal (șofer)
M
544
884
574
933"
5.La anexa nr. IIb capitolul I litera c), nr. crt. 20 se modifică și va avea următorul cuprins:
- lei -
Nr.
crt.
Funcția
Nivelul
studiilor
Salariul
de bază
aprilie
Salariul
de bază
octombrie
minim
maxim
minim
maxim
"20.
Referent, inspector;
debutant
M
540
-
563
-"
6.La anexa nr. IV/10b punctul 3 litera b), nr. crt. 4 se modifică și va avea următorul cuprins:
- lei -
Nr.
crt.
Funcția
Nivelul
studiilor
Salariul
de bază
aprilie
Salariul
de bază
octombrie
minim
maxim
minim
maxim
"4.
Dispecer operațiuni zbor
I
II
III
debutant
M + curs
de calificare
554
544
542
540
717
656
607
-
602
597
585
569
878
757
673
-"
7.La anexa nr. V/2b, NOTA se modifică și va avea următorul cuprins:
"NOTĂ:
1.În unitățile bugetare din subordinea ministerelor și a celorlalte instituții ale administrației publice încadrarea șoferilor se face ținându-se seama de importanța activității și de autovehiculul pe care îl deservesc. 2. Șoferii din administrația publică centrală beneficiază de majorarea salariului de bază cu 20%."
Modificări aduse
A modificat 2 articole în 2 acte.
| Actul | Intrat în vigoare | Modificat | Total |
|---|---|---|---|
| Legea nr. 177/2008 | 1 | 0 | 1 |
| OG nr. 10/2008 | 0 | 1 | 1 |
Legea nr. 177/2008 (1 articol)
| Articolul | Modificarea | Data | Text |
|---|---|---|---|
| Articol unic | Intrat în vigoare | 20.10.2008 | Vezi textul |