Caută

Închide

De exemplu: „art. 1112 Codul civil”, „Legea 31/1990”

Art. 96

Formă anterioară01.03.2003–21.04.2007
Opțiuni de afișare

Prin contractul de muncă temporară se poate stabili o perioadă de proba pentru realizarea misiunii, a carei durata este fixată în funcție de solicitarea utilizatorului, dar care nu poate fi mai mare de:

a)doua zile lucrătoare, în cazul în care contractul de muncă temporară este încheiat pentru o perioadă mai mica sau egala cu o luna;

b)3 zile lucrătoare, în cazul în care contractul de muncă temporară este încheiat pentru o perioadă cuprinsă între o luna și doua luni;

c)5 zile lucrătoare, în cazul în care contractul de muncă temporară este încheiat pentru o perioadă mai mare de doua luni.

Sursa oficială: legislatie.just.roFișierul sursăRaportează o problemă cu acest text

Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.

Versiuni

Istoric

În vigoare dinCe s-a întâmplatPrinComparație
17.11.2024Text reconfirmat alin. (2)act nemenționat de sursăVezi modificarea
18.05.2011Text reconfirmatact nemenționat de sursăVezi modificarea
30.04.2011Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c)act nemenționat de sursăVezi modificarea
22.04.2007Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c)act nemenționat de sursăVezi modificarea
01.03.2003Intrat în vigoareLegea nr. 53/2003Forma inițială