Titlul II Contractul individual de muncă › Capitolul VI Contractul individual de muncă pe durată determinată
Art. 83
Salariatul incadrat cu contract individual de muncă pe durata determinata poate fi supus unei perioade de proba, care nu va depăși:
a)5 zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă mai mica de 3 luni;
b)15 zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă cuprinsa între 3 și 6 luni;
c)30 de zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă mai mare de 6 luni;
d)45 de zile lucratoare în cazul salariatilor incadrati în functii de conducere, pentru o durată a contractului individual de muncă mai mare de 6 luni.
Sursa oficială: legislatie.just.roFișierul sursăRaportează o problemă cu acest text
Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.
Versiuni
Istoric
| În vigoare din | Ce s-a întâmplat | Prin | Comparație |
|---|---|---|---|
| 18.05.2011 | Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c), lit. d) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 22.04.2007 | Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c), lit. d) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 01.03.2003 | Intrat în vigoare | Legea nr. 53/2003 | Forma inițială |