Art. 83
Salariatul incadrat cu contract individual de muncă pe durata determinata poate fi supus unei perioade de proba, care nu va depăși:
a)5 zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă mai mica de 3 luni;
b)15 zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă cuprinsa între 3 și 6 luni;
c)30 de zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă mai mare de 6 luni;
d)45 de zile lucratoare în cazul salariatilor incadrati în functii de conducere, pentru o durată a contractului individual de muncă mai mare de 6 luni.
Sursa oficială: legislatie.just.roFișierul sursăRaportează o problemă cu acest text
Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.
Versiuni
Istoric
| În vigoare din | Ce s-a întâmplat | Prin | Comparație |
|---|---|---|---|
| 18.05.2011 | Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c), lit. d) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 22.04.2007 | Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c), lit. d) | act nemenționat de sursă | Vezi modificarea |
| 01.03.2003 | Intrat în vigoare | Legea nr. 53/2003 | Forma inițială |