Caută

Închide

De exemplu: „art. 1112 Codul civil”, „Legea 31/1990”

Titlul II Contractul individual de muncă › Capitolul VI Contractul individual de muncă pe durată determinată

Art. 83

Formă anterioară22.04.2007–17.05.2011
Opțiuni de afișare

Salariatul incadrat cu contract individual de muncă pe durata determinata poate fi supus unei perioade de proba, care nu va depăși:

a)5 zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă mai mica de 3 luni;

b)15 zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă cuprinsa între 3 și 6 luni;

c)30 de zile lucratoare pentru o durată a contractului individual de muncă mai mare de 6 luni;

d)45 de zile lucratoare în cazul salariatilor incadrati în functii de conducere, pentru o durată a contractului individual de muncă mai mare de 6 luni.

Sursa oficială: legislatie.just.roFișierul sursăRaportează o problemă cu acest text

Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.

Versiuni

Istoric

În vigoare dinCe s-a întâmplatPrinComparație
18.05.2011Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c), lit. d)act nemenționat de sursăVezi modificarea
22.04.2007Text reconfirmat rândul 1, lit. a), lit. b), lit. c), lit. d)act nemenționat de sursăVezi modificarea
01.03.2003Intrat în vigoareLegea nr. 53/2003Forma inițială