Închide

Art. 145

Formă anterioară18.05.2011–24.01.2015Verificat față de legislatie.just.ro la 20.07.2026
Opțiuni de afișare
Atenție: Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.

(1)Durata minimă a concediului de odihnă anual este de 20 de zile lucrătoare.

(2)Durata efectivă a concediului de odihnă anual se stabilește în contractul individual de muncă, cu respectarea legii și a contractelor colective aplicabile, și se acordă proporțional cu activitatea prestată într-un an calendaristic.

(3)Sărbătorile legale în care nu se lucrează, precum și zilele libere plătite stabilite prin contractul colectiv de muncă aplicabil nu sunt incluse în durata concediului de odihnă anual.

Istoric

În vigoare dinCe s-a întâmplatPrinComparație
22.10.2022Text reconfirmat alin. (4)act nemenționat de sursăVezi modificarea
25.01.2015Text reconfirmat alin. (2)act nemenționat de sursăVezi modificarea
18.05.2011Text reconfirmat alin. (1), alin. (2), alin. (3)act nemenționat de sursăVezi modificarea
22.04.2007Text reconfirmat alin. (1), alin. (2), alin. (3)act nemenționat de sursăVezi modificarea
05.07.2005Modificat alin. (1), alin. (2)OUG nr. 65/2005Vezi modificarea
01.03.2003Intrat în vigoareLegea nr. 53/2003Forma inițială