Art. 206
(1)Formarea profesională la nivelul angajatorului prin intermediul contractelor speciale se face de către un formator.
(2)Formatorul este numit de angajator dintre salariații calificați, cu o experiență profesională de cel puțin 2 ani în domeniul în care urmează să se realizeze formarea profesională.
(3)Un formator poate asigura formarea, în același timp, pentru cel mult 3 salariați.
(4)Exercitarea activității de formare profesională se include în programul normal de lucru al formatorului.
Sursa oficială: legislatie.just.roFișierul sursăRaportează o problemă cu acest text
Ultima verificare a Codului muncii față de legislatie.just.ro a fost la 20.07.2026, mai veche decât ar trebui. Textul poate să nu fie la zi.
Versiuni
Istoric
| În vigoare din | Ce s-a întâmplat | Prin | Comparație |
|---|---|---|---|
| 18.05.2011 | Intrat în vigoare | act nemenționat de sursă | Forma inițială |
| 05.07.2005 | Abrogat | ||
| 01.03.2003 | Intrat în vigoare | Legea nr. 53/2003 | Forma inițială |